• img-header-solutions

Er bestaat geen standaard oplossing.

Wij luisteren naar uw behoefte en stellen een oplossing op maat voor op basis van ons portfolio aan diensten en oplossingen.

Klantbeheer

  • Beheer uw contacten- en klantenlijst in één oplossing en verkrijg een duidelijk overzicht op uw opportuniteiten.
  • Verkrijg duidelijk inzicht in de status van elke opportuniteit of contact en zie onmiddellijk de laatst genomen actie en de volgende stappen.
  • Volg de winstgevendheid van uw klanten op.
  • Bezorg uw klanten een duidelijke en gerichte communicatie, en een snelle opvolging van hun dossier.
  • Kwantificeer uw verkoop pijplijn en stem uw planning af op basis van de verwachte verkopen om uw klanten de best mogelijke service te leveren.
  • Verhoog de kwaliteit van uw communicatie door elke medewerker op dezelfde wijze te laten werken en communiceren.
  • Wij helpen u bij het selecteren en implementeren van de beste CRM oplossing voor uw bedrijf.

Salesforce ms-dynamics

Documentbeheer

  • Zet uw papieren documenten om in doorzoekbare digitale versies.
  • Gebruik een afdwingbare uniforme werkwijze bij het opslaan en benoemen van documenten. Uw medewerkers verliezen te veel tijd door het zoeken naar documenten.
  • Voeg snel en eenvoudig toegangsbeperkingen toe aan documenten.
  • Neem automatisch back-ups van uw documenten en bewaar uw gegevens veilig. Houd daarnaast automatisch de voorbije versies van uw documenten bij en verkrijg met één klik toegang tot deze vorige versies.
  • Vind uw documenten altijd snel terug dankzij gebruiksvriendelijke en krachtige zoekfuncties, vanop elke locatie, vanop elk toestel.
  • Geef uw klanten inzicht in hun dossier of hun documenten, via elk toestel en vanop elke locatie.
  • Wij hebben een oplossing voor al uw documentproblemen.

Rapportering

  • Krijg snel inzicht in alle relevante bedrijfsinformatie binnen één oplossing, integreer alle systemen van uw bedrijf en profiteer van een geaggregeerd overzicht van uw data.
  • Krijg snel en eenvoudig toegang tot up-to-date informatie over uw bedrijfsoperaties en -financiën.
  • Ontdek externe en interne opportuniteiten en analyseer ze om op een geïnformeerde manier een selectie te maken.
  • Geef de werknemers van uw bedrijf toegang tot exact die informatie die ze nodig hebben om optimaal aan te sluiten bij de bedrijfsstrategie.
  • Creëer op een eenvoudige manier analyses en rapporten, zonder onnodige complexiteiten.
  • Wij helpen u om op een eenvoudige manier het meeste uit uw data te halen.

targit

Projectbeheer

  • Uw doel is die projecten te vinden die de strategie en dus het bedrijfsdoel het beste ondersteunen.
  • Houd de verschillende aspecten van een project onder controle en kom onmiddellijk de status van elk project te weten.
  • Beheer veranderingen op een gestructureerde en verantwoorde manier.
  • Verbeter de communicatie tussen IT, het business team en het project team.
  • Verhoog de successratio van projecten, zowel qua effectiviteit als efficiëntie. Lever projecten op binnen de vastgelegde scope, tijd en kostprijs.
  • Wij helpen u bij het selecteren en implementeren van aangepaste projectmethodes en -software.

epm-live

Portalo

Bestelsystemen

  • Sta uw klanten toe om digitaal te bestellen. Bied hen de mogelijkheid om aan huis geleverd te krijgen of uw producten af te halen zonder onnodig in de rij te moeten staan.
  • Verbeter uw productiviteit. Spendeer uw tijd aan het garanderen van uw kwaliteit en service, niet aan het opnemen van bestellingen en ontvangen van betalingen.
  • Integreer het bestelsysteem met uw betalingssystemen, POS systemen en uw website.
  • Uw klanten moeten kunnen bestellen vanop elke computer of smartphone, ongeacht het merk of type.
  • Bedien uw klanten op de best mogelijke manier. Maak gebruik van een systeem dat eenvoudig in gebruik is en toch alle functionaliteiten bevat die u nodig hebt.
  • Wij leveren ondersteuning op maat op technisch, commercieel en promotioneel vlak.
  • Bent u een bar, café, restaurant, hotes, bedrijfsrestaurans, cruise, snackbar, broodjeszaak, bakkerij of een ander bedrijf? Wij zorgen ervoor dat uw klanten kunnen bestellen waar en wanneer ze dat willen!

one2three

Ons DNA laat ons toe uw ICT uitdaging op te nemen.

Privacybeleid

entrust-group heeft met huidige website tot doel om aan elke geïnteresseerde toe te staan kennis te nemen van de goederen en diensten dewelke door entrust-group worden geleverd. De hieronder vermelde regels en voorwaarden zijn van toepassing op het gebruik van de website van entrust-group en elke bezoeker van de website is gebonden door deze regels en voorwaarden. De bezoeker van de website verklaart er zich uitdrukkelijk mee akkoord dat hij zelf de verantwoordelijkheid draagt om regelmatig deze regels en voorwaarden na te lezen om de meest actuele versie ervan te kennen.

1. Toegang tot de website

Alle informatie, zowel onder de vorm van tekst, bestanden als beelden als eender welke andere vorm wordt door entrust-group enkel ten informatieve titel ter beschikking gesteld.

Elke geïnteresseerde persoon mag van deze informatie kennis nemen doch entrust-group behoudt zich het recht voor om op het tijdstip dat haar passend voorkomt, zonder enige voorafgaande waarschuwing, de regels en voorwaarden betreffende de toegang tot het gebruik van de website te wijzigen, dan wel de gehele website of delen ervan aan een beperking te onderwerpen.

De toegang tot dergelijke private gedeelten van de website kunnen afhankelijk gesteld worden van het verstrekken van informatie door de bezoeker/gebruiker van de website. De bezoeker/gebruiker die deze informatie levert verklaart er zich uitdrukkelijk mee akkoord dat deze informatie eigendom wordt van entrust-group en dat door de loutere mededeling van informatie aan entrust-group, deze laatste de uitdrukkelijke toestemming krijgt om informatie te gebruiken in overeenstemming met de privacy policy van entrust-group.

Het verlenen van toegang tot het privaat gedeelte van de website van entrust-group middels het gebruik van gebruikersnamen en paswoorden, kan ten allen tijden door entrust-group worden gewijzigd of geweigerd zonder dat dit tot enige schadevergoeding kan leiden.

2. Aansprakelijkheid met betrekking tot de weergegeven informatie

Het geheel van informatie zoals aan te treffen op de website van entrust-group onder de vorm van teksten, documenten, beelden, databanken of andere, wordt door entrust-group ter beschikking gesteld zonder dat dit enige garantie of waarborg vanwege entrust-group inhoudt met betrekking tot beschikbaarheid, leverbaarheid of aangepastheid voor commerciële of particuliere doeleinden.

entrust-group treft dan ook geen enkele aansprakelijkheid betreffende uit het gebruik van de teksten, documenten, beelden of andere informatie van deze website, noch betreffende de uitvoering.

3. Aanwezige links

Teneinde het bezoek van de website van entrust-group voor de gebruiker te vergemakkelijken, werden links naar websites van derden aangebracht.

De bezoeker is vrij in het al dan niet aanwenden van deze links.

Enige schade voortspruitend uit het aanwenden van de voorgestelde links valt dan ook buiten elke aansprakelijkheid van entrust-group nu deze geen enkele garantie verstrekt met betrekking tot het gebruik van deze sites van derden dan wel betreffende de informatie welke op deze sites wordt verstrekt.

De gebruiker van de website die vaststelt dat een op de website aanwezige link incorrect zou zijn of niet zou functioneren, mag hiervan ten allen tijde melding maken aan entrust-group.

entrust-group behoudt zich het recht voor om ten allen tijde nieuwe links aan te brengen of bestaande links te verwijderen.

4. Bescherming van intellectuele rechten

Het logo, evenals de bedrijfsnaam van entrust-group behoren tot diens eigen auteursrecht en mogen onder geen beding worden gereproduceerd of weergegeven zonder toestemming van entrust-group.

De aanwezigheid van andere handelsnamen of merknamen of de website van entrust-group, geschiedt na uitdrukkelijke toestemming van de rechthebbenden daarop.

entrust-group draagt niettemin geen enkele aansprakelijkheid voor de aanwezigheid van informatie op haar website die mogelijks een inbreuk zouden plegen op intellectuele rechten van derden.

Partijen die menen dat hun intellectuele rechten werden geschonden door een niet toegelaten gebruik van hun werk op de website van entrust-group, worden vriendelijk uitgenodigd hiervan ten spoedigste entrust-group in kennis te stellen, welke alsdan het nodige zal doen om het inbreukmakend materiaal minstens tijdelijk van de website te verwijderen.

5. Privacy Policy

entrust-it CVBA verwerkt persoonsgegevens overeenkomstig deze privacyverklaring. Voor verdere informatie, vragen of opmerkingen omtrent ons privacy beleid, kunt u terecht bij Geert Janssen (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

Verwerkingsdoeleinden

entrust-it CVBA verzamelt en verwerkt de persoonsgegevens van klanten voor klanten- en orderbeheer (o.a. klantenadministratie, opvolgen van bestellingen/leveringen, facturatie, opvolgen van de solvabiliteit, en het verzenden van marketing en gepersonaliseerde reclame).

Rechtsgrond(en) van de verwerking

Persoonsgegevens worden verwerkt op basis van artikel 6.1. noodzakelijk voor de uitvoering van een overeenkomst, noodzakelijk om te voldoen aan een wettelijke verplichting, en noodzakelijk voor de behartiging van onze gerechtvaardigde belangen om te ondernemen van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Overmaken aan derden

Indien dit noodzakelijk is ter verwezenlijking van de vooropgestelde doeleinden, zullen de persoonsgegevens van de klant worden gedeeld met andere vennootschappen (van de 'entrust'-groep) binnen de Europese Economische Ruimte die rechtstreeks of onrechtstreeks met entrust-it CVBA verbonden zijn of met enige andere partner van entrust-it CVBA.

entrust-it CVBA garandeert dat deze ontvangers de nodige technische en organisatorische maatregelen zullen nemen ter bescherming van de persoonsgegevens.

Bewaarperiode

De persoonsgegevens verwerkt voor klantenbeheer zullen worden bewaard gedurende de termijn die noodzakelijk is om aan de wettelijke vereisten te voldoen (onder andere op het gebied van boekhouding).

Recht van inzage, verbetering, wissing, beperking, bezwaar en overdraagbaarheid van persoonsgegevens

De klant heeft te allen tijde recht op inzage van zijn persoonsgegevens en kan ze (laten) verbeteren indien ze onjuist of onvolledig zijn, ze laten verwijderen, de verwerking ervan laten beperken en bezwaar maken tegen de verwerking van hem betreffende persoonsgegevens op basis van artikel 6.1 (f), met inbegrip van profilering op basis van die bepalingen.

Bovendien, heeft de klant het recht om een kopie (in een gestructureerde, gangbare en machinaal leesbare vorm) van zijn persoonsgegevens te bekomen en de persoonsgegevens te laten doorsturen naar een andere vennootschap.

Teneinde bovenvermelde rechte uit te oefenen, wordt de klant gevraagd om een e-mail te verzenden naar het volgende e-mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Direct marketing

De klant heeft het recht zich kosteloos te verzetten tegen elke verwerking van zijn persoonsgegevens met het oog op direct marketing.

Klacht

De klant beschikt over het recht om een klacht in te dienen bij de Commissie voor de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer (Drukpersstraat 35, 1000 Brussel - Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).

 

 

Lange termijn visie vanaf dag 1

 

Efficiënte manier van werken waardoor onnodige investeringen / kosten bespaard blijven.

Centraal aanspreekpunt

how-3

Geen nood om te communiceren met verschillende partijen, wij coördineren het geheel.

Aanvullend aan uw organisatie

U focust op uw kernactiveiten, wij vullen aan met onze kernexpertise, zij aan zij.

Stap voor stap, maar continue

how-1

Geen éénmalig advies, maar continue begeleiding op uw tempo.

 

Hands-on

Wij leveren niet alleen advies, maar implementeren ook wat we voorgeschreven hebben.

Brede, doch diepe domeinexpertise

Wij beschikken over een brede waaier IT & Online Marketing expertise en oplossingen door middel van onze capability centers.

State-of-the art, doch pragmatisch

Tier-1 expertise & oplossingen vertalen naar haalbare stappen.

Mede-verantwoordelijkheid

how-4

Vergoeding in functie van behaalde resultaten.

Voor groeibedrijven met potentieel ter ondersteuning van uw bedrijfsvoering

Over ons

In 2012 werd besloten om onder entrust-it een apart kenniscentrum op te richten met focus op het aanbieden van standaard bedrijfsoplossingen. Hiervoor werden binnen een beperkt aantal functionele domeinen een aantal partners geselecteerd.

Ondertussen bestaat entrust-group uit een 15-tal personen verspreid over verschillende kennisdomeinen, waaronder een aantal zelfstandige medewerkers (entrustees), dewelke op structurele basis deel uit maken van het team. Daarnaast werden een aantal strategische partnerships opgezet met service & solution providers zodoende klanten een antwoord te kunnen bieden op hun ICT behoefte.

  • geert

    Geert Janssen

    managing partner
    entrust-it

    linkedin

  • gilles

    Gilles Van de Voorde

    junior associate

    linkedin

  • kreskado

Kantoren

Tervurenlaan 34
1040 Brussel
+32-2-50 30 620

Mijlstraat 153
2570 Duffel
+32-2-50 30 620

entrust-it cvba
KBC BE93 7340 2916 4067
BIC: KREDBEBB

FORTIS BE23 0017 1526 0191
BIC: GEBABEBB

ONR 0826.972.807

 

Route d'Esch 7
1470 Luxemburg
+352-2-03 01 068

entrust-invest sàrl
IBAN: LU95 0100 7201 6546 0550
BIC: FOTNLUL1

Contact

facebook linkedin twitter mail